Пошуковий запит: (<.>A=Васюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Васюк О. Організація контролю навчання студентів [Електронний ресурс] / О. Васюк, Н. Майданюк // Вісник Книжкової палати. - 2009. - № 5. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2009_5_14
|
2. |
Васюк О. Можливості і роль бібліотек у формуванні нормативно-правової бази щодо запобігання торгівлі людьми [Електронний ресурс] / О. Васюк, Катерина. Корольова // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 9. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_9_13 Проаналізовано нормативно-правову базу щодо запобігання торгівлі людьми, роль бібліотеки в ознайомленні з наявною літературою даного профілю. Увагу приділено міжнародному та вітчизняному законодавству, його пропаганді бібліотечними засобами.
|
3. |
Васюк О. Теоретико-методичні аспекти організації дистанційної освіти [Електронний ресурс] / О. Васюк, Т. Скумін // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 2. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2011_2_11
|
4. |
Васюк Оксана. Бібліотека як один із суб'єктів соціально-педагогічної роботи на селі [Електронний ресурс] / Оксана. Васюк // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 9. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2011_9_6
|
5. |
Васюк О. В. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування” [Електронний ресурс] / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 3. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_3_18
|
6. |
Сопівник Р. В. З історії становлення педагогічної складової професійної освіти в Національному університеті біоресурсів і природокористування України [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник, О. В. Васюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(2). - С. 168-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(2)__26
|
7. |
Васюк О. В. Методологічні підходи до професійної підготовки соціальних педагогів в системі вищої освіти україни [Електронний ресурс] / О. В. Васюк, С.В. Виговська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(1). - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(1)__10
|
8. |
Васюк О. В. Принципи формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. В. Васюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(1). - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(1)__13
|
9. |
Васюк О. В. Теоретичне обґрунтування поняття "професійно-педагогічна спрямованість" студентів соціально-педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. В. Васюк // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2011. - № 43. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2011_43_8
|
10. |
Васюк О. Понятійно-категоріальні аспекти соціального виховання [Електронний ресурс] / О. Васюк, С. Виговська // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_29 Проаналізовано різні підходи щодо означення змісту поняття "соціальне виховання" у контексті соціальної педагогіки та професійної діяльності соціального педагога. Виокремлено підходи науковців до означення терміна "соціальне виховання", в структурі якого виділено: соціальні знання, соціальний досвід, ціннісні орієнтації, соціальні якості, риси, здатності, зразки соціальної поведінки, соціальну зрілість, соціальну активність, суб’єктність (суб’єктивність), соціальне благополуччя, соціальні цінності тощо. Наголошено на тому, що при узагальненні підходів до соціального виховання єдине, що об'єднує їх, – це трактування виховання як складника педагогічно керованої частини соціалізації.Проанализированы различные подходы к определению содержания понятия "социальное воспитание" в контексте социальной педагогики и профессиональной деятельности социального педагога. Выделены подходы ученых к определению термина "социальное воспитание", в структуре которого выделены: социальные знания, социальный опыт, ценностные ориентации, социальные качества, черты, способности, образцы социального поведения, социальная зрелость, социальная активность, субъектность (субъективность), социальное благополучие, социальные ценности. Отмечено, что при обобщении подходов к социальному воспитанию единственное, что объединяет их - это трактовка воспитания как составляющей педагогически управляемой части социализации.Analyzed different approaches to the determination of the concept of “social education” in the context of social pedagogy and professional activity of the social teacher. In the study isolated approaches to the definition of these concepts.
|
11. |
Васюк О. Практика формування самоосвітньої компетентності майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. Васюк, Н. Ліснічук // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_16
|
12. |
Васюк О. В. Обґрунтування структури змісту інтегративного факультативного курсу "Соціально-педагогічна діяльність у сільській громаді" [Електронний ресурс] / О. В. Васюк // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_3_6
|
13. |
Швирьова К. Методичні шляхи формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / К. Швирьова, О. Васюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_36 Розкрито сутність понять “здоров’я”, “здоровий спосіб життя”, “ціннісне ставлення до здоров’я”. Запропоновано методичні шляхи формування ціннісного ставлення студентів до власного здоров’я у процесі навчання у ВНЗ. Окреслено шляхи вдосконалення методичного супроводу цього процесу.Раскрыта сущность понятий “здоровье”, “здоровый образ жизни”, “ценностное отношение к здоровью”. Предложены методические пути формирования ценностного отношения студентов к здоровью в процессе обучения в ВУЗ.The article is devoted to such concepts as “health”, “healthy lifestyle”, “value attitude to health”. Methodological ways of the formation of students` value attitude to their health during the study are offered.
|
14. |
Бурбак А. М. Розробка нового асортименту великошматкових напівфабрикатів зі свинини [Електронний ресурс] / А. М. Бурбак, Л. Б. Олійник, Н. І. Ткач, О. М. Васюк // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Технічні науки. - 2008. - № 1. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvpuettn_2008_1_23
|
15. |
Васюк О. Соціометричне дослідження міжособистісних взаємин студентів академічної групи [Електронний ресурс] / О. Васюк, С. Виговська // Молодь і ринок. - 2016. - № 5. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_5_26
|
16. |
Васюк О. В. Мотивація у професійному виборі: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. В. Васюк, С. В. Виговська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 208(2). - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_208(2)__5
|
17. |
Васюк О. Можливості проблемного навчання у професійній підготовці фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / О. Васюк, Н. Ліснічук // Молодь і ринок. - 2016. - № 8. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_8_21
|
18. |
Васюк О. Методичні аспекти виховання громадянськості у студентської молоді [Електронний ресурс] / О. Васюк, Н. Зарубенко // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_4 Проаналізовано підходи науковців до означення поняття "громадянське виховання". Розкрито форми і методи громадянського виховання та виокремлено домінантні, що є ефективними у формуванні громадянськості студентської молоді.
|
19. |
Васюк О. В. Застосування технології контекстового навчання в методиці формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. В. Васюк // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2014. - Т. 251, Вип. 239. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2014_251_239_14
|
20. |
Васюк О. Методи активізації навчання при вивченні дисципліни "Технології соціально-педагогічної діяльності” [Електронний ресурс] / О. Васюк, І. Ориненко // Молодь і ринок. - 2016. - № 10. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_10_6
|
| |